piątek, 20 września 2013


Prolog.


Nie mogę uwierzyć, że dziś naprawdę go spotkam, minęły trzy lata, a on się nawet nie odezwał. Jak ma wyglądać nasze spotkanie? Nie mam pojęcia, czy się boję ? tak, nie wiem jak mam zareagować, nie wiem, czy mam udawać, że wszystko jest dobrze, czy po prostu powiedzieć mu co o nim myślę, a może powinnam udawać że go nie znam. Przecież on nie chce znać mnie, jest gwiazdą, a ja? Ja jestem nikim, zostawił mnie, od tak, nawet sie nie odezwał... Codziennie czekałam na jego telefon, na cokolwiek.. Obiecał, że wróci, nie wrócił, a dziś, przyjedzie na pogrzeb swojej babci, zostanie trochę z rodziną i znowu wyjedzie, a mi znowu zostaną tylko wspomnienia.


-Emm, posłuchaj, to nie jest łatwe, ale muszę wyjechać...-Powiedział po chwili, wiedziałam, że to tak się skończy.
-Na ile?-zapytałam, czułam jak łzy napływają mi do oczu, nie wyobrażam sobie nawet jednego dnia bez Nialla, tak bardzo go kocham, jesteśmy razem już ponad rok, był ze mną, jak ojciec zostawił mnie i mamę, jak złamałam nogę, jak miałam pierwszy występ przed publicznością, był codziennie, a teraz, mam spędzać dni bez niego?
-Nie mam pojęcia, będę odzywał się tak często, jak się da, wrócę najszybciej, jak tylko będę mógł... nie wiem kiedy wrócę, ale obiecuję, że będę się z Tobą kontaktował codziennie. 

Dlaczego to zrobiłeś, dlaczego? Obiecałeś mi, że będziesz dzwonić, obiecywałeś... Nie mogłam przestać płakać, jak on mógł mnie tak zostawić, przecież zostałam sama, rok temu zmarła moja mama, a on... nawet nie zjawił się na pogrzebie, nie wierzę, że to ten Niall w którym się zakochałam, nie wierzę, że to on...
Czasami zastanawiam się, czy wciąż go kocham, nie wiem, myślę jak to by było, gdyby został, bylibyśmy tacy szczęśliwi, ale on wolał karierę, zostawił mnie samą, a tyle obiecywał. Czy teraz, jak wrócił coś sie zmieni, czy to w ogóle dla niego coś znaczy?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej Wszystkim, mamy prolog, mam nadzieję, że się Wam spodoba, jeśli tak, to czekam na komentarze, z ogromną chęcią dodam pierwszy rozdział :) Pozdrawiam xx

4 komentarze:

  1. Wpadłam całkowicie przez przypadek. Zobaczyłam mordkę Nialla i postanowiłam przeczytać. Cóż, niewiele póki co mogę powiedzieć na temat tego, jak piszesz, bo za Nami przecież dopiero prolog. Ale zaciekawiłaś mnie nim, dlatego z pewnością będę tutaj wpadać, jeśli tylko poinformujesz mnie o pojawieniu się pierwszego rozdziału. :)
    Pozdrawiam i życzę masy weny! :)
    @vespeerr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Twój komentarz dużo dla mnie znaczy :)
      Myślałam, że nikt nie będzie tego czytał, więc bardzo się cieszę :) Napisze jak tylko dodam rozdział <3

      Usuń
  2. Haha. To ja cię obserwuję :) Jestem ta, która ci na asku zaspamowała xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejku, nie odpowiedziałam zapewne ;-; obiecuję, że przeczytam Twoje opowiadanie <3

      Usuń